16.03.11 - 19.34

En lång dag är nu äntligen avslutad. Blev en riktigt rolig plåtning, skall fan se till att bli sminkad oftare, sjukt jävla kul när det blir så satans bra, duktig Meduza! Tror fan jag skall försöka hjälpa henne med lite jobb vid sidan av om hon nu skulle hinna, detta var grymt. Bjuder på lite bilder från plåtningen med sminkningen i olika steg. Varnar i förväg för den första och sista bilden, de är lite... speciella... Det är meningen att jag skall föreställa Medusa med massa snakes i håret...

Den osminkade sanningen...

Basen klar (ber om ursäkt för röran på huvudet...)

Ögonskugga och ögonbryn, check!

Rouge, Kajal och maskara påslängt.

Hår och läppar. Kom inte och säg jag inte varnade er...

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback