13.03.11 - 23.00

Har inte kunnat blogga det senaste som ni kanske märker. Först fick jag virus igen pga den där jävla Kissies blogg, fantastiskt! Sen kom jag hem idag efter att ha varit borta hela helgen.

Denna helgen var så jävla fantastisk så det finns inte ord för det! Men skall försöka summera så mycket jag kan av det jag ändå lyckats komma ihåg i dimman...

Fredag;
Åkte in till Sticky ganska sent för att möta upp Vaple & Smash Into Pieces som var här och spelade. Mötte Vaple i dörren när jag skulle in så åkte med dom till hotellet då pojkarna bytte om och lite saker skulle redas ut. Blev strul med lilla Bang på en gång. Väl nere på Sticky blev det några öl, och eftersom Vaple bjöd slank det ju självklart ner ett par Fernet med... Sjukt jävla bra spelning, aldrig sett dom live, men det var fruktansvärt bra faktiskt! Mycket folk och ett bra drag. Efter gick vi loss totalt, ölen flödade, whiskeyn kom in en efter en hela jävla kvällen. Jag bekantade mig med basisten från Sparzanza och döpte honom av någon jävla anledning till "Johan Storkuk" på min mobil... Funderar än idag på varför, minns inte ens att jag fick hans nummer... Fick även hans t-shirt och deras merch-kille gav mig Johans mössa. När jag hade på mig den så utbrast han "åhh, är det du som har den? Du kan få den, så nu kan du gå runt och fundera över varför det står 92,2 på den..." Jag funderar fortfarande på varför i helvete det står 92,2 på den.... Devin spelade Spice Girls på övervåningen med, höjde stämningen totalt att se alla rockers efter hans gig släppa allt totalt som små 14 åriga flickor på 90-talet... Gick med resterna av Smash som var kvar och Vaple till hotellet efter det. När jag insåg alla skulle sova funderade jag på att ringa Johan som bjöd med mig på Sparzanzas efterfest, men orkade inte gå ut i kylan igen så jag gick och la mig med.... Insåg dock dagen efter att dom bodde på samma hotell och ångrade mig lite... Nästa gång pojkar!

Lördag;
Åkte till Trollhättan, förkrök hos Sazzy med Trix. Blev ett jävligt långt förkrök och efter 2 öl var jag full igen, tror dock jag fortfarande var ganska packad när jag började dricka... Drog ner till Backstage sen för att se Smash öppna för Plan Three, och hela giget var awsome! Full som en kastrull, ölen flödade även denna kväll. Ljusteknikern lämnade sitt jobb och bad mig ta över så han kunde röka och gå på toa. Jag hade ingen aning om hur fan det skulle göras så han sa till mig att trycka på 4 olika knappar lite då och då. Han var jävligt nöjd och älskade mig sen, men jag tror jag orsakat eplepsianfall åt halva stackars Smash som var tvugna att stå ut med det... Viktor hade en lektion med mig så jag skulle lära mig alla i bandets namn, idag fick jag två guldstjärnor, jag var duktig! Vid stägning drog min sovplats och jag var fast i Trollhättan. Sista bussen hade jag precis missat och nästa skulle gå 5 timmar senare. Försökte få tag på de två jag trode jag kunde slagga hos, men eftersom ingen svarade stod jag ganska hjälplöst kvar. Hjälpte Plan Three och Vaple att lassa deras buss då, dom tyckte jag var jätteduktig! Hade en väldans intressant diskussion med Peter med, han som babblar i Bandit och spelan med 3orna. Vi snackade lite om min dialekt och grejer, och han lärde mig det att folk som har väldigt lätt för sig att ta åt sig av dialekter har ett jävligt bra musiköra. Fruktanvärt kul att höra min största brist är till någon nytta, detta skall jag nu i all framtid använda som ett bra argument! Fruktansvärt jävla gullig kille förövrigt dendär med...

Hände så jävla mycket mer, men detta är det stora, kan ju inte skriva hur mycket som helst... Jag hade iaf en fruktansvärt bra helg, något utav det absolut bästa jag varit med om! Tack som fan alla som förgyllde denna helg! Extra mycket bäst var Vaple, Smash Into Pieces (Viktor, Adam, Benjamin, Per & Isak (se, jag kan än)), Bang, Sophia, Johan, David, Peter, Freddan, Olle, Plan Three (spec Peter). Sen en jävlans massa tack och kärlek till Malin och Frida! ♥

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback