10.03.11 - 10.04

Det blev en ganska full dag igår. Hade möte med Sophia i stan när hon slutat jobbet om ett nytt projekt hon har på gång och ville ha lite hjälp med. Jag blev faktiskt glad hon ville ha min hjälp och gör allt jag kan för att stötta och hjälpa henne. Hon är en fantastiskt grym och driven ung människa, beundrar henne starkt!

Drog hem till Johanna efter det, tog en grogg och tjötade, sen blev det Rockbaren. Hade fruktansvärt trevligt och kände mig jävligt snygg och älskad. Snackade lite med Matte om ev provjobb, kanske bara var löst snack, men vore jävligt kul om det skedde någon gång... Blev sjukt jävla full och väck, dansken bjöd på grogg som vanligt och var supertrevlig. Alla var supertrevliga. Ja igår var en fruktansvärt bra kväll! Tänkte dra hem runt 12, men råkade fastna och stannade tills sista vagnen gick och fill sällskap hem av John.

Idag mår jag bara piss.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback