31.01.11 - 19.49

Helflippad dag. Dygnade, men råkade somna 3 timmar. Ville fan sova vidare men det är dags att dra sig in till Rockbaren med Meduza, vilket blivit något utav vår måndagstradition. MJ Skall med idag med, kan bli något hysteriskt... Kommer dock missa min älskade Dregen ikväll på tv då. Det är ett jävla helvete kan jag lova, jag har sett fram emot denna dagen i flera veckor. Ah älskliiiing! Tur man han sådär high-tech tv så jag kan spela in hela skiten. Blir bakismys med honom framför tv imårn ♥

Jag skiter i vad alla andra tycker.
Han är snyggast i hela världen, och jag skall gifta mig med honom!


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback