30.01.11 - 22.30

Hittade precis massa gamla kläder från när jag var liten (2-6 år) som mamma höll på att tvätta. Jag frågade varför i allsin dar hon höll på att tvätta dom kläderna, och svaret lät mer eller mindre som att hon hoppades jag skulle kläcka ur mig någon som kunde använda det inom en snar framtid. A, jo tjena! Singel i 6 år och hon saknar barnbarn? Borde inte föräldrar vara dom som väntar på giftemål, SEN barn?! Eller tror hon jag kommer kläcka ur mig en liten oäkting snart? Ledsen att göra dig besviken mamma...

Skall krypa ner i alla ny ner laddade serier nu och mysa med världens bästa Hugo! Han är en liten vetenalle, supermysig och perfekt varm för min jävla ägglossning.


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback