30.01.11 - 20.52

Precis kollat klart på "Head over Heels". Jag är inget fan av Freddie Prinze jr. och han har absolut inte ett utseende som faller mig i smaken. Men han är ganska söt att se på. Hans roller i filmer har en personlighet man skulle vilja ha i en pojk. Lite svart hår och kajal a´la sleaze på det så har man fan the one...

Tänker börja sätta betyg på filmer med om jag nu för en gångs skull ser en film.
Denna filmen var ganska söt, men lite för söt. Ganska härlig handling dock fast satans överdriven. Men modellernas dumhet är fan ett stort plus som bjuder på skratt.
♥♥♥ - tre av fem.

Head Over Heels


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback