27.01.11 - 21.10

Förutom att min jävla skitblogg inte vill fungera som jag vill när jag försöker fixa min jävla design, så mår jag så jävla bra. Allt har gått bra idag, om jag bara hade fått tag på Fredrik vore den toppen. Pratade lite med J nyss, men blev inte så mkt prat för han skulle upp på scen. Skithög... Lade lite press på honom och sa jag satt och väntade på att han skulle komma tillbaka. Man får fan skylla sig själv när man skriver "kanske hörs sen" till mig...

Längtar som fan till imårn. Alla mina favoriter kommer kretsa runt mig hela dagen! Bimbo fyller år så blir kalas öl för honom, sen kommer Trix & Sazzy (♥) och vi skall hem till Sophia och leka med henne och JP (♥). Det är massa kärlek som flyger i min kropp idag, speciellt just nu, och förhoppningsvis ännu mer om inte allt för lång framtid :)

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback