27.01.11 - 08.29

Uppe med tuppen på riktigt idag! Första dagen på Crank It Up - jag är så jävla taggad! Mitt hår har överlevt natten helt förträffligt med, jag blir riktigt stolt över min hårspray ibland. Sen försökte jag somna om massa när jag gick upp. Jag hade känslan över att jag drömt om något riktigt bra (Trix vet nog vad jag trode det var). Men efter 10 min kom jag på vad jag drömde om, Kladdkaka och Brownies. Är det något jävla straff man får när man bantar? Tur vi inte har kakao hemma - mohahaha. Minus 6 kg på vågen nu :) Var lite glad över mig själv när jag sa till Nitton igår - "Fan, jag vill ha min feta röv tillbaka, mitt skärp sitter inte kvar..."

Nu blir det jobb - wiiie :D

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback