27.01.11 - 00.14

Jag har gjort veckans goda gärning nu iaf. Var som sagt med Nitton och hjälpte en invalid morfin spejsad Simon att packa ner hela lägenheten. Var ganska skönt att göra något så jag slipper ligga hemma en dag till och må piss för jag tänker mer än vad som är bra för min skalle... Simon var ganska kul att titta på när han rensade telefonboken, och Nitton hade bara massa fel som vanligt, två mot en!

Jag är ganska glad att jag har världens bästa Trix till vän ibland. Hon har liksom fått mig på bra humör när jag känner att allt är dumt och fel. Hennes hjärna är bättre än min när den installerar sig på en specifik sak. 10 dagar nu, det känns som flera år kvar, och det suger hårt. Glad det blir fet tjejkväll på fredag. Trix, Sazzy & Pixie. Dom kan nog få mig att må super om någon :)

Save me catch me please
Shattered wings will let you down
Someone's calling can't you hear?
Something's burning when you're near

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback