26.01.11 - 03.12

Jag har inte varit så super insatt i alla bandsläpp till festivalerna iår riktigt än. Men nu börjar ju det hända lite, och fick idag besked om att jag skall "jobba" på Sweden Rock (vara skitfull backstage mest) så var tvungen att kolla in hur mkt som blivit släppt hittills. Blev ganska glad faktiskt, för att fortfarande vara Januari så har de faktiskt överträffat sig själva!

- Ozzy Osbourne
- Judas Priest
- Whitesnake
- Helloween
- Joan Jett and the blackhearts
- Buckcherry
- CrashDïet
- Seventribe (vinnare av Unsigned - jävligt sevärda!)

Finns ju mycket mer att se, men detta är vad jag kommer njuta mest utav!

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback