24.01.11 - 12.52

Blev precis väckt av Vaple, så har tydligen fått mig 3 timmar sömn nu på morgonen iaf... Jäkla Eskilstuna har bokat fel, jag blir jätteless. Så nu blire ring ring och få tag och se om det går att fixa, sen måste jag ha tag i den där jäkla Fredde också. Skall väl dock försöka få dom att vakna till lite först, jag skall baka kärleksmums till syster först så hon blir lite glad på mig.

Vad andra tycker...
Åsikt från: Trixie från RokkdollyZ

sv: Men då får du väl köpa böckerna då.. Eller önska dig i julklapp.. Otacksamma brud.



Ah, alla behöver sig en J, men han är min. Mhm!

2011-01-25 @ 09:50:30
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback