22.01.11 - 04.15

Blev en helt fantastisk kväll tillslut. Tänkte bara försvinna in en kortis för att komma på andra tankar, men allt blev så bra, så jag kom hem precis nu. Träffade på massa gamla godingar jag inte träffat på evigheter, personer som jag saknar varje dag men tyvärr aldrig träffar. Och sen hade jag världens roligaste kväll med Madde, som vanligt. Jag vet inte vad det är, hon är ju inte rolig i sig, vi blir mest ganska djupa i våra samtal när vi pratar. Men alla korkade roliga människor dyker fan alltid upp när vi är med varandra. Det är som att vi skriker på att de skall prata med oss för att vi skall kunna garva åt dom, men det gör vi inte. Vi kanske bara själva ser roliga ut...

Nu är jag lite full, skall försöka sova. Jag hatar det, men jag saknar J, jätte mycket.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback