21.01.11 - 02.41

Kunde inte blogga alls igår efter jag vaknat på eftermiddagen, datorn hade kukat ur totalt så kunde inte göra mer än att sitta på facebook. Måste skaffa mig en extra hårddisk tror jag, hela datorn är fullproppad med skit. Någon som vill köpa mig en?

Har varit i Trollhättan typ hela dagen. Blekte Trix hår lite med efter det fylle-missöde jag lyckades orsaka henne sist jag var där. Blev bättre idag dock, fast jävligt orange. Kanske är för jag själv haft orange så mycket det senaste, men jag tycker nästan det är lite coolt. Eller iaf på oss som lyckas "pull-it-off" så att säga. Trix färgade mina toppar röda med, ascoolt, fast nu vill jag bara ha mer! Jag är då fan aldrig nöjd...

Åkte till Rockbaren sen när jag landade i Göteborg, kunde inte hålla mig borta, gick inte. Hade jävligt trevligt dock. Kände ifs bara en där (av gästerna), vilket är ovanligt få. Så jag satt i garderoben med Matte & Hans och tittade på små snoppar (mohahaha) och pratade om andra små snoppar. Jag skrev en saga till Lilla Snoppen i baren, fast han fick bara läsa den om jag fick ett glas med nötter från honom. Det fick jag, men då blev han arg för att det var en tragisk historia, lilla snoppen fick aids och dog. Hoppas han lärde sig läxan dock.
Ha alltid säkert sex!

Är lite orolig nu med. Det sista jag förde från Trix innan vi skiljdes åt var "shit, jag är en död människa", och nu har jag inte fått tag på henne på flera timmar :(



Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback