19.01.11 - 18.06

Vaknade idag av att en bra vän skrev till mig. Mogna människor satt och skrev om mig bakom min rygg på facebook, ursäkta med vad fan gör jag folk ibland? Råkar av ren erfarenhet av dessa "människor" veta att ge tillbaka i samma mynt, det är inte ett dugg barnsligare än att starta igång en grej. Allvarligt, sämsta morgonen på länge. Tack M

Vill tillägga åldern på de som hade denna konversationen är typ 22, 22 och något sådär 30+...
Kaye; någon har somnat o drömmer om något stort i mun! :D
Sanna; Mohaha =) Säkert =) Men visst är jag het.. Mitt ansikte är så vackert här =)
Kaye; Ja om man jämför med lisa, eller saga eller vad hon nu heter irl ;)
Sanna; Haha eller hur =)
Sanna; HAHAHA ja men alltså, hon har ju gått ner sig om nåt!
Anne; kan bara säga instämmer helt och hållet med Anders! ;)
Sanna; Ja.. haha skrattade så när jag såg kommentaren att jag kikna.. Ibland får Kaye till det =)
Anne; tror den fröken numera är tok blonderad
Sanna; japp de e hon =)
Sanna; Hade liksom printat bort henne men när Kaye tog upp henne var jag tvungen att kika =)
Anne; finner inga ord kan jag säga!!!hualigen
Anne; ha ha ha vilken härlig bild på näthinnan,eller hur var det nu?
Sanna; haha ja men eller hur.. Nej nu får vi sluta med mobbningen hon är ju inte här och kan försvara sig.. =)
Anne; så sant så sant
Kaye; vadå sluta? nu man kan passa på, precis like old times !
Sanna; haha ja.. ibland kan vi vara riktigt elaka =) Respekt? Vad e det?



Personligen tycker jag att jag är snyggare än nångonsin!

Vad andra tycker...
Åsikt från: BENGT!

Haha, när man ser det såhär så är det ju ännu mer patetiskt! 1000 ggr snyggare är du <3 <3

2011-01-19 @ 18:16:17
Åsikt från: Suss

Du är så mycket bättre än dom där nollorna! Puss&Kram

2011-01-19 @ 18:34:26
Åsikt från: Dot

Haha vilka är människorna? Du är grymt mycket snyggare än de flesta 'i Sverige!'. patetiska jävlar..

2011-01-19 @ 20:03:43
Åsikt från: Johanna

Just lovely!

saknar dig, hoppas vi ses snart när du har tid med en liten skänka aom mig

2011-01-19 @ 20:14:29
Åsikt från: Mik

Men alltså.. Va i helvete, dom har ju ingenting att säga till om.. Och ja, du är faktiskt sjukt snygg snuttis!

2011-01-19 @ 20:20:17
URL: http://sleazewhore.blogg.se/
Åsikt från: AnnaJustina

Åh herre Gud. Du är assnygg, vilket är bra att du vet ;) Och hur de ser ut? det skall vi inte tala om:)

2011-01-19 @ 20:20:54
Åsikt från: Anonym

Du kanske ska seriösa bilder också? Jag kan ju lägga ut bilder på dig där du inte är direkt snygg också ... Så att jämföra plojbilder med din bild som du har nu är ju väldigt bra..

2011-01-19 @ 22:19:33
Åsikt från: sara

Smaken är som baken? Ja, men de här låter mer som avundsjuka! Antagligen för att du lever ett fruktansvärt mycket mer awesome liv än dom... Du är så fin, både utsida och insida!!

2011-01-21 @ 03:17:17

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback