17.01.11 - 00.49

Hittade precis ett album på Facebook som en släkting i USA släng upp med massa bilder på min mormor. Fan, varför måste folk dö? Och varför är det alltid morföräldrar och farföräldrar man tycker bäst om? Det är ju dom som försvinner snabbast ifrån en. Saknar morfar varje dag med, nästan honom lite mer fast han redan varit borta i 4 år. Men jag tror alltid jag hade en speciellt relation till honom som jag inte kunnat hitta hos någon annan. Har var en otroligt stark och speciell människa, han är och kommer alltid förbli den jag ser upp till mest.

Morfar & Mormor. Någon svensk krog i USA.
Jag kommer föralltid sakna er mest ♥

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback