15.01.11 - 16.01

Kvällen igår slutade helt fantastiskt faktiskt. Åkte in med Madde Baruschka, den ryska lilla horan till Rockbaren. Förfestade rejält på vagnen, jag halsade i mig en kvarting Jack och hon sippade på en öl för hennes cola var för äcklig tyckte hon. Ganska skönt där inne, Jocke & Issa kom med bebben och så kikade Terror in med dom (eller Mattias som han nu heter). Jag vart bajsisfull tillslut så jag och Madde drog oss till vagnen för att åka hem. Men där mötte vi J & J, så satt och snackade med dom en sväng och gick och fyllekäkade. Det var ett ganska mysigt avslut faktiskt, förutom när långa J avslöjade att han var bajsenödig.

Så vad tycker ni om det blonda då? Skall jag bli röd igen eller vara blondin?


Vad andra tycker...
Åsikt från: Joni

BLOND! Har dock inte sett det irl vilket jag tycker är hiskligt horribelt och illa.

2011-01-15 @ 17:29:31
URL: http://jonii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback