13.01.11 - 16.17

Måste erkänna en sak. Jag hade lite torka ett tag, och som ni kanske inte vet så är jag faktiskt en serie-torsk. Just nu sitter jag och följer slaviskt 13 olika serier vecka ut och in, och inatt behövde jag något nytt att börja följa. Jag har länge försökt undvika att se denna serie, men den är så satans högt rankad på alla serie-sidor jag kollat in så det var snarare en fråga om när, än om jag skulle börja kolla. Har precis kollat de första avsnitten av Glee nu, jag är inte helt såld på historien i serien, men det gör något förträffligt med musiken. Vart Jävligt såld på låten i första avsnittet, den ger mig faktiskt gåshud, och jag längtar massor till sommaren, Peace & Love, Journey


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback