12.01.11 - 19.20

Precis hemkommen efter en ganska galen tisdags kväll i Trollhättan med bästaste Trixie & Sazzy. Blev fylla med min vän Jack hos Sazzy till en början, men sen ville alla sova, så jag och Trix drog hem till henne, och jag böjade blondera hennes svarta hår mitt i natten - sketfull. Kul vare, och röd är hon på toppen idag, mohahaha ;) Släpp aldrig lös en full Saga i ditt hår!!

Nu måste jag forsätta med lite jobb jag la åt sidan igår, och sen laga mat till en hungrig familj. Syster sitter och skriker efter mer misslyckade kärleksmums med jag gjorde häromdagen, men idag blir fan inget bak. Det blir en lång skön sömn!

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback