08.01.11 - 17.38

Grym spelning igår faktiskt. Fick mig ett par nya favoriter inom en genre jag inte alls gillar - jävligt lyckat och heja mig om jag får säga det själv... Var helt jävla trasig dock, ville bara gå och lägga mig i en soffa hela kvällen och självdö lite.

Syster är och handlar nu för alla i hela huset är sjuka utom hon. Väntar på att det skall bli mat och fördriver tiden med en massa jobb jag egentligen inte har någon som helst ork med. Jag är fortfarande paj, plus en förkylning jag inte  orkar med.

Och nu vill mamma jag skall börja snusa igen. Välkommen tillbaka Rapé ♥


Vad andra tycker...
Åsikt från: ,ö,Rr

2011-01-09 @ 05:47:03

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback