07.01.11 - 16.16

Helt jävla otrolig kväll igår! Jag orkar inte röra ett hårstrå idag. Allt värker just nu!
Efter Gokarten igårsom någon random porris vann så var det två timmar paus då alla skulle iväg och äta och så innan vi skulle mötas upp på JAM. Jag sket i maten, drog till Rockbaren ist. Aaaaah mitt älskade Rockbaren! Micke jobbade, och Hans stod i garderoben (eller satt ifs i baren)... Jag vart fan full när MJ kom och mötte upp mig där. Jag blev dränk av massa gratis shottar, ganska jobbigt att vara stammis ibland. Inte för att jag blev full, snarare för att jag tänkte ta det lugnt då jag skulle upp för jobb kl 5 imorse...
Bort till JAM sen då, gratis öl där, spelning tror jag det var, minns inte så jävla mycket. Sen tillbaka till Rockbaren (av någon okänd idiotisk anledning). Mer gratis - helvete!

Sen kom kusin och plockade upp mig 05.15, efter 2 timmars sömn och jag vaknar fullare än när jag gick och la mig. Spydde som en gris 3 gånger innan jag väl tog mig ut i bilen. Sen var dessa 4 timmar arbetsdag bara bajssnack, hon ångrade sig lite och det blev 7 timmars idag ist, och då ville jag skjuta min söta kusin.

Att jag lever just nu förstår jag inte själv. Och jag dör lite på innsidan när jag tänker på att jag måste ta mig till Valand ikväll för JAM spelningen, annars kommer Calle och Renée döda mig med tandpetare. Jag vill bara radera denna dagen helt känner jag just nu...

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback