05.01.11 - 15.31

Blev väck imorse av kusin som ringde, blir lite jobb för mig på fredag. Gött med pengar, men börja klockan 6 på morgonen? Jag hade ju kunnat slippa det...

Somnade om en liten sväng och gick sedan upp för morgonciggen i vanlig ordning. Någon idiot skulle göra u-sväng i all den nya snön som inte blivit skottad här mitt i korsningen, körde fast på en gång (förstår ifs inte hur det kunnat snöa konstant i 24 timmar och inte en jävel har skottat än...). Försökte hjälpa honom loss med hans sönderblonderade brud som satt bakom ratten fattade mindre än ingenting och texted "idiot" skek fram i hennes söndersolade panna. Han skulle ringa hjälp tillslut för det funkade inte och han såg mest ut att vilja ha ihjäl henne...

Skall väl fixa mig iordning lite nu, blir mys på rockbaren med Pixie om typ 2 timmar :) ♥

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback