04.01.11 - 18.43

Blev en helskum kväll igår... Myste lite hemma hos en super sjuk Sophia, lagade lite mat till henne och drack en massa te samtidigt som vi kelade med hennes groggy katt... Blev en ganska tidig kväll där dock så drog mig vidare in till stan för att möta upp Olivia med en jävlans massa grabbar. Blev ett par öl och vidare till Babar, drinkar och jag hittade Nitton i allt vimmel. Insåg efter Babar jag ogillade Avatars roddare starkt (som var med oss under kvällen) då han utan någon anledning alls gav mig en utskällning efter noter för något jag inte alls gjort fel! Blev så förbannad så jag tillslut beslutade mig för att hela vägen hem och kom hem runt 6 på morgonen.

Idag är jag sjukt jävla bakis av någon anledning, så jävla full var jag ju inte igår. Skall sätta mig och sköta lite jobb nu för en gångs skull. Orkar dock egentligen inte röra mig alls. Inte ens fingrarna över ett tangentbord... Jävla dag detta blev då...

Förresten, något helskumt hände mig igår. Kände att något kändes skumt med min ena kindpiercing hemma hos sophia och såg kinden hade svullnat upp och gömde piercingen lite... 30 min senare kollade jag spegeln igen och då hade hela jävla kulan åkt in i kinden... Har nu fäst en jävla plastbit runt i hopp om att det skall läka ihop lite, men hojta gärna till om ni har andra tips på vad man kan göra. Jag vill INTE plocka ut den! Det gör inte ens ont...

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback