02.01.11 - 15.17

Blev en ganska mysig halvgalen kväll sådär igår... Var satans full när jag kom hem av någon anledning, vet inte riktigt hur det där gick till... Fick träffa lite kul människor jag inte sett på länge iaf, riktigt bra göteborgare stöter man inte på allt för ofta...

Sitter idag och är allmänt jävla förbannad på människor bara. Var fan längesen jag kände mig såhär mistrodd av hela mänskligheten... Tänkt länge det senaste på hur mycket vänner jag har egentligen. Jag har en tendens till att ha sjukt mycket vänner som alltid är med på upptåg, alltid har något ess i armen och är glada som fan när man träffar dom. Men det senaste fenomenet kom jag på när mormor gick bort. Jag plockar upp telefonen för att ringa någon att bara prata av mig, men det finns inte en jävel som jag vill prata med, som jag känner jag kan ringa när som helst utan anledning för att bara prata... Det har egentligen ingenting med varför jag är förbannad idag att göra, idag är bara en skitdag sedan jag insett att ingen människa är så bra som du själv tror och hoppas. Så varför anstränga sig egentligen? Ingen verkar ju bry sig ett jävla skit iaf tills den dagen då det behöver min hjälp till något...


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback