01.01.11 - 15.34

Blev en ganska lyckad kväll igår iaf, lugn och skön, fast ändå inte. Lagade vad jag antar var det bästa jag lagat någonsin, pappa gick runt här hemma efter och skrek "fy fan vad gott det var" flera gånger efter maten... Gick över till kusinerna sen, en mysig kväll för mig och Jack. Fick lite breakdown på tolvslaget, första gången jag tänkt sedan allt hände... Har inte velat skriva det här tidigare men är väl kanske dags nu... Mormor gick bort i tisdags på morgonen. Har väl inte riktigt gjort någon sörj process innan inatt då hon i mina ögon varit ganska väck de senaste tre åren. Men nu är hon borta iaf. Pratade med världens bästa kusiner om det inatt när jag bröt ihop lite, tråkigt med ändå lite behövligt tror jag. Nu får jag väl satsa allt jag har på vad jag håller på med, och just nu ser jag faktiskt ganska ljust på nästa år...

Full naken blondin...


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback