26.02.11 - 05.10

Nu skall jag fan försöka somna lite på riktigt! Är lite smått glad och vill helst bara vakna nu på en gång. Pratade ju med J igår och han hade tydligen bokat mig till imårn (idag) utan mitt vetande. Denna gången ville han tydligen göra något "lungt och mysigt". Vette fan vad det skall betyda, vi brukar alltid umgås över ett par öl och ta det därifrån. Skall bli jävligt intressant detta, är faktiskt lite nyfiken på vad vi kommer hitta på. Skulle ifs vara ganska härligt om jag slapp folkmassor, är inte ett dugg taggad på det. Speciellt inte med honom efter sist vi var ute och folk hela tiden kom och frågade mig när han var på toa om "han var han". Ja, det är han som är han! Nu har jag satt punkt på det! Det är nästan bara irriterande efter ett tag... Nu blir det sängen och förhoppningsvis inga fler mardrömmar!

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback