Dag 15.

Jag och Trix började som sagt på ett litet projekt för att slösa tid och få alla läsare att lära känna oss på riktigt och kanske även få ta del om saker man annars inte skriver om. Vill ni läsa svar på tidigare ställda frågor jag svarat på och kanske missat läsa kan ni kika under fliken "This is Whacked" i Arkivet till vänster. Och eftersom vi gör detta ihop tycker jag ni får gå in och kolla Trixie's svar med genom att trycka här.

Dag 15 - Mina framtida familjeplaner.
Så jävla planerat har jag det väl inte. Jag vet dock att jag inte vill vara en gammal mamma, men jag vill inte ha ungar för snart heller, inte nu när livet rullar på som bäst. Jag tror nog först och främst jag skall skaffa mig en pojkvän, mhmm, det låter som en bra idé. Jag vill gifta mig, tror jag, iaf om det känns rätt när jag hittat mig en karl. Jag vill nog dock ha mina barn först i 3-4 år och se så att allt funkar då med innan jag är säker på att det är rätt. Har sett aldeles för mkt av skilsmässor efter barn. Jag skall fan vara säker på allt när jag gifter mig.

Jag skall ha två barn med, helst pojkar, helst tvillingpojkar. Det tycker jag är coolt, plus att jag slipper föda barn mer än en gång med. Sen tänkter jag bli världens bästaste såndär desperata hemmafru. Jag tänker vara snor rik tack vare min karl och bara glida lugnt med mina småpojkar, och jag tänker inte sminka dom, för de föddes med kajal! Dom kommer vara världens coolaste ungar iaf och jag kommer bli ballaste morsan och bästa frun ever!



Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback