28.02.11 - 13.42

Igår var en bra dag. En mycket bra kväll på det med. Mötte upp J och drog till Rockbaren för att sänka några kalla en liten sväng. Han skulle hem tidigt så skulle bli en ganska lugn kväll. Men sen råkade han missa tåget han skulle ta, sa han iaf, så han skulle ta sista tåget hem ist. Då stod han i baren sen och sa att han funderade på att kanske råka missa den med. Det ena ledde till det andra och det slutade med att vi var kvar tills dom stängde. Finn var med och bjöd på shottar - som vanligt. I like Finn.

Sen drog vi till Lilla London när Rockbaren stängt. Satt där i ytterligare en timme och drack drink, snälla ägaren från 7ans bjöd på gin & tonic (tror jag det var iaf). Jag var ganska packad redan då, och dom gjorde ju inte saken bättre. Fick även veta att man inte får sitta på borden inne där, inte ens när man egentligen bara gränslar någon för lite hångel. En tjej kom fram och gjorde bort sig med. Jag skrattade som fan åt henne för hon fattade nada när jag sa att det var fel att hon kom och tyckte vi såg "underbara och så kära" ut.

Fyllekäk på vägen hem såklart. City kebab - mumma! Fick dock sitta och torka rent en jävligt kladdig J mer än jag fick äta. Men det var det värt, kul att han såg lite ut som ett mongobarn som inte kan äta själv ordentligt. Hemhjälp sökes! Och det slutade med att vi inte orkade vänta på bussen till repan, så drog hem till honom, mitt ute i ingemansland. Karate Kid härjade skönt nog inte inatt, dock vaknade jag ett antal gånger av olika alarm som gick igång i huset på morgonen. Somnade ganska lätt om varje gång dock, han hade rätt om att det var världens skönaste säng.

Fett bakis nu. En langare kom till mig inne i stan och frågade om jag ville ha kokain, han tyckte det såg ut som att jag hade en jobbig avtändning så som jag satt och skakade.


Vad andra tycker...
Åsikt från: Suss

Bara komma & hämta, fyllekajja! ;)

2011-02-28 @ 18:09:47
URL: http://susannemedfamilj.blogg.se/

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback