27.02.11 - 16.34

Trots min ilska så slutade gårdagen helt okej ändå. Jag är faktiskt ganska glad att det finns människor som Nitton och Simon ibland. De får en liksom på bra humör utav att bara sitta och se dumma ut. Kollade på massa live-spelningar och babblade skit. Jag satt mest och var lite bitter, kröp ihop i soffan och dregglade lite över pojkarna på tv'n. Sänkte en hel flaska vin där i bitterheten. Var kanske inte så smart för jag blev bara mer och mer förbannad ju längre kvällen gick. Mår idag piss för vilken jävla bitch jag var igår, jag hatar att få en bitch attityd! Ringde och bad om ursäkt på en gång när jag vaknat imorse. Tur han tycker det är lite hans fel jag betedde mig så. Fan ta mig. Mitt huvud dunkar sönder.

Världens bästa, Simon & Nitton ♥


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback