26.02.11 - 02.08

Jag har faktiskt haft en ganska lugn och skön hos Simon ikväll. Gjorde klart vardagsrummet med - det blev faktiskt sjukt nice! Sen kollade vi två filmer och blev feta som fan. Jag bjöd på lassange med, eller mamma egentligen. Det var jävligt gott faktiskt. Nitton kom förbi en liten sväng med. Visade dom ett litet klipp jag kom och tänka på när Nitton sa något dumt som vanligt, så nu längtar jag tillbaka till Nuntorp massor. Well well, man kan inte göra saker ogjort eller glömma skit som har hänt. Ibland vore det dock sjukt trevligt om man kunde ta sig tillbaka ibland. Hur mycket Sanna och jag är bråkar och även om jag skulle hata henne, så saknar jag henne ändå lite ibland. Jag tror jag aldrig någonsin kommer få tillbaka vad vi hade, så därför känns det lönlöst att försöka. Dock önskar jag att jag bara för en dag kunde få se henne dansa runt i underkläder till Grease, dricka outspädd äcklig grön likör, röka på rummet, bryta alla regler som skolan har och ja, självklart se på Grogg!


Vad andra tycker...
Åsikt från: Sanna.

Det var tider det och det är något man aldrig kommer att glömma. Ibland kommer det upp låtar som gör att tankarna springer tillbaka till den tiden. Mycket har hänt sen dess och ja våra bråk vi haft/har är nog så många att man inte kan räkna. Vi har gjort bort oss otaliga gånger båda 2 och sårat varandra till tusen. Jag önskar ibland att man kunde göra allting ogjort men det är inte så enkelt... Tyvärr.. Jag kommer faktiskt inte ens ihåg vad vi blev ovänner för sist men vet att det har med A** och J** att göra. Båda snackar skit om varandra och våran vänskap är nog som en ond cirkel eller var då iaf. 2 år har gått och jag vet inte om vi är dom mest långsynta jävlarna i Sveriges historia, dock vet jag att du har försökt att ta kontakt med mig några gånger. Vi får väll se vad framtiden har att erbjuda, alla förändras så är det och även om vi aldrig kommer att bli så nära som vi en gång var så skulle ju en fika med bara snack om gamla minnen finnas på kartan..

2011-03-01 @ 11:29:24

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback