22.02.11 - 18.03

Hahaha, satt precis och läste Aftonbladets nöjes sida och hittade bästa skrällen på länge! Det nya tv-programmet "101 sätt att åka ur en gameshow" har nu blivit 102 sätt...
Den forna "Kungarna av Tylösand" deltagaren medverkade och skulle svara på frågor. Fick man fel på frågan fick man en släng av katapult flygning ner i en pool. Joakim "Jockiboi" Berg är sedan tidigare rädd för höjder och hade tidigare på dagen avnjutit en thaibuffé i Argentina där programmet spelades in.

– Jag var risig i magen. Först sket jag på mig lite, men sa inget. Sen svarade jag fel på en fråga och drabbades av panik. Då kom allt på en gång. Jag började skrika "Bryt! Jag har skitit på mig!

Jag är superlycklig att tv3 kommer visa denna händelse i tv när programmet startar den 3e Mars, dock är Jockiboi inte med fören i avsnitt nr 2. Någon mer än jag som fortfarande älskar kiss och bajs humor? Detta är ju för fan bokstavligen talat skitkul!


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback