20.02.11 - 19.23

Allt flippade ur igår. Började cp, jag och Johanna åkte runt på olika spårvagnar fram och tillbaka i stan och drack vin. Sen blev jag försökt att bli övertalad till att tro på Jesus av livets ord, funkade inte. Men Johanna åt upp en massa bullar de bjöd på. Sen biljard, jag blev skitfull och biljarden var väl inte ett så jävla lyckat spel, men kul var det. Rockbaren efter det, där flippade allt ut. Jag sjönk till en viss idiots nivå och alla blev för fulla. Blev less på hur Johanna betedde sig och försökte få hem henne, utan lyckat resultat. Mår lite kasst idag för hut jag slutade kvällen, men jag är glad att personalen på Rockbaren tycker om mig tillräckligt för att hjälpa och förstå. Jag älskar Rockbaren!



Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback