19.02.11 - 17.29

Det blev en helt urflippad kväll igår. Jag var full like a kastrull och har inte riktigt koll på vad som hände hela kvällen. Minns dock jag tog mig till Rockbaren med Madde, fasnade lite där med henne längre än vad som var tänkt (Happy Hour!) men drog oss upp till Valand sen iaf. Vi blev ganska sena dit för Madde ser ju ut som en spårvagn... Missade första bandet, andra lät bajs, träffade Molly, Martin & Amalia. Jag och Amalia shottade min present jag fick av J på toaletten och sen gick allt utför. Vi fyra lämnade Valand för att ta oss till Stars n' Bars, jag hängde med av en anledning (utan jacka mitt i natten?!), jag vill träffa Nelson! Det var för många månader sedan sist så ville krama lite på honom. Han är bra! Det var tråkigt och dött som fan där dock så åkte till Rockbaren sen, kändes ganska tryggt eftersom jag hade min jacka i garderoben där fortf. Där var det superkul igen, fast Madde var på lite kasst humör... Calle & René kom förbi med, då blev allt satans kul. René visade tuttarna som vanligt, Calle öppnade plånboken som vanligt och han bjöd på sina tankar om mig. Jag är tydligen en människa som lyser upp en hel tillvaro så fort man ser mig. Det är faktiskt inte första gången jag hör det, men jag tröttnar aldrig på att veta om mitt hemliga vapen ;)

Minns inte hur jag kom hem om jag skall vara ärlig...

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback