18.02.11 - 00.06

Hatar att jag hade så jävla rätt! Har vart fullt jävla fräs hela dagen. Började och åkte och jobbade, sliter på röven som fan att springa i trappor när man bara ligger framför datorn annars. Åkte direkt efter det och mötte upp JP, hon skulle handla ett kort till sin pojk eftersom han kommer hem imårn och de inte kunnat fira alla hjärtans dag. Slutade med att jag fyndade big time i samma veva. Åkte hem till Simon sen, blev massa spackling igen. Jag är helt körd nu och imårn blir det jobb igen. Är fruktansvärt glad att syster ställer upp och hjälper mig imårn, så blir nog en ganska kort dag imårn iaf. Nu blir det tamejfan bums i säng! Lägger upp bilderna imårn på kortet och mitt fynd.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback