08.02.11 - 14.25

Tänkte börja skriva på dag 9 nu, men kollade precis klockan och insåg jag skall vara i stan om 45 min för att komma med mitt tåg till Stockholm, och jag har inte ens packat! Kom precis hem nu, och gårdagen var helt jävla awsome! Förkröket hos Meduza blev så bra tror jag, så vi blev två timmar sena till Rockbaren. Men väl där var det ännu mer sjukt kul. Träffade stört mycket roliga människor och var fruktansvärt kul att så många man kände var ute en måndag. Efteråt drog vi hem till Martin allihop som var kvar, jag, JP, Danny, Amerikanaren och J. Hade fruktansvärt kul där, lyssnade bara på massa musik och hade trevligt, alla utom Amerikanaren som testade snus och mådde pissdåligt. Vi andra hade dock sjukt kul åt det... Blev inte så mycket sömn heller så hoppas jag somnar som ett barn på tåget. Det är hopplöst att försöka sova brevid Karate Kid. Nu har jag skitbrottom!

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback