05.02.11 -22.58

Heeelt jävla slut i både kropp och skalle nu! Kom precis hem från en lång och hård dag hos Simon igen, skönt mycket blev gjort iaf. Dock ville han ta en ledig dag imårn, känns lite skönt, men ändå något dumt eftersom jag förmodligen inte kommer vara så jävla tillgänglig de kommande två dagarna (mjau :) ) och sen åker ju jag till Stockholm... Aja, får lita på att grabbarna fixar allt själva när jag är borta, tur Simon har sån jävla viljestyrka!

Stålmannen, försår inte hur han orkar hålla på.

Vad andra tycker...
Åsikt från: Trixie från RokkdollyZ

sv: Din födelsedag var bäst, fast det hade den inte varit utan mig. ;)

2011-02-06 @ 08:37:47
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback