03.02.11 - 11.33

Jag känner mig faktiskt lite duktig idag. Jag insåg vid 8-tiden att jag aldrig skulle kunna somna så jag gick upp ist och gjorde en brakfrukuost. Scrambled eggs med massa lök och bacon - yum yum, jag tänkte ta tag i mig själv på riktigt idag! Så frukosten får vara en bra start, sen tänker jag fortsätta med min diet som skitit sig lite de senaste veckorna. Det funkade ju så jävla bra när jag började så lika bra att köra på den i guss.

Hur som helst, det jag tänkte få fram var att när jag käkade mina jävla ägg så zappade jag lite på tv'n och gick precis förbi Rachel Ray (eller vad fan hon nu heter..) och såg hon hade någon "hemlig gäst" och av det lilla jag han se så var det en rocker. Så stannade kvar lite för att se om det kanske var någon kul man kände till... Det var bättre än så, det var min man Bret Michaels. Så nu går jag runt och småler för mig själv. Kanske skall börja ta tag i alla kläder som ligger i 4 stora sopsäckar här...

Nom nom - älskling ♥

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback