01.02.11 - 20.16

Hahaha, jag älskar Sazzy! Hon gjorde något idag jag inte kunnat göra själv, jag har varit så tagen vid sängen och förbannad så jag inte kunnat ge respons, tur Sazzy finns!

Häromdagen hittade jag ett inlägg i den där jävla Kissie's blogg om hennes bror. Han hade tydligen varit på någon jävla blogg-fest och framfört en Alice Cooper låt, och då helt plötsligt var han en känd rocker? Hon skrev i sin blogg;

"Åh vet ni vad? Missade min brorsas uppträdande på Café Opera inatt!! :( Ville verkligen vara där och se honom men eftersom vissa är idioter (¤”#¤%”!!) så missade jag det.. :(


Men jag kollade på alla vimmelbilder och O-M-G ofta han är Sveriges nya superstjärna..? Jag menar WOW! ;) Jag vet iaf ingen kändare “rockare” här i Sverige..?"


På jävla riktigt?! För det första Din bror är INTE en känd rocker, och jag undrar, är han rockare över huvud jävla taget? För mig är han en äcklig Stureplan wannabee som lever i skuggan av sin syster. Man är inte rocker för man har en mowhawk! Just nu är du snarare trensetter än rocker om du skaffat dig en. Jag känner då fan inga rockers med mowhaks! Sen det faktum att hon inte vet om någon kändare rockare i sverige är ju bara patetiskt. Hon borde ju inte få göra ett inlägg om skiten när hon är så jävla påläst, skall jag verkligen börja nämna kända rockers i sverige för henne?! Inte fan sitter jag och bloggar om mode och skit jag inte vet något om! GAH, Kan någon döda den jävla människan åt mig någon gång?!

 

Sazzy gick iaf loss i taket lika hårt som jag gjorde;

"Du måste vara sjuk i huvudet och bo i din dumma jävla bubbla. För om du tror att din bror är någon “känd rockare” ifrån sverige så tror du ju helt fel. Jag blir fan arg på riktigt. Varför pratar du om saker du inte vet något om? Läs på lite innan du öppnar din fula jävla ankkäft igen. Och sluta vara så ful. Brukar inte läsa din blogg men när jag hörde att din bror tydligen var “rocker” så kunde jag inte låta bli. Pinsamt vafan, ful är du också, men behövde jag säga det?"


Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback