01.02.11 - 06.03

Är det bara jag som tycker den där jävla Kissie är fett jävla äcklig?!
Just nu är det en massa snackisar om att hon uppmanar ungdomar till att banta, och det är tragiskt att se på 14-åriga flickor som ser upp till henne och ber henne om råd till hur de skall göra för att gå ner ytterligare kilon, fast de väger under 45 kg.

Hur i helvete kan svenska folket låta denna människa få finnas kvar i rampljuset? Klart inte alla gillar och stöttar henne, men hon får kläder, smink, hårprodukter och ja - allt en tjej behöver. Detta får henne fan bara till att stanna ännu längre! Vem fan vill bli av med den prinsessa behandlingen?! Sen får hon till råge på allt en jävlans massa priser för sin blogg, "grattis, du har detta året fått 23 feta tonnåringar att begå självmord och satt igång en anorexi-hysteri". Snälla, kan någon berätta för mig vad vettet ligger bakom det hela?!

Hon säger själv att den person hon skriver hon är i bloggen är överdriven till vem hon egentligen är, men vem fan tänker på det? Varenda jävla brud under 16 som följer hennes blogg är trognare än en kristen till bibeln, allt som står är sant, och så skall det vara! Och ju mer du gör som Kissie gör, desto bättre kommer du själv bli. Allt kanske låter överdrivet, men jag vet själv hur denna människa provocerat min lillasyster, och så många fler.

Och på jävla riktigt, vet man inte när man får för mycket? Jag tyckte faktiskt hon var lite söt en gång i tiden, fram tills att hon somnade i solariet - i en vecka, sprutade in mer i sina läppar än vad jag har sammanlagt i hela min röv och har större tuttar än vad hon kan bära upp på de revben som sitter fast på ett par pinnar, även så tillkalla - hennes kropp.

Är det någon mer än jag som tycker detta är groteskt?!


Vad andra tycker...
Åsikt från: Trixie från RokkdollyZ

Ah, helt okej! Så jag gissar på att du vill se pbf? ;)

2011-02-01 @ 17:37:14
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback