01.02.11 - 18.01

Helt nyvaken, är väl kanske inte så jävla bra att vakna såhär sent, men den senaste veckan har jag älskat att ligga och dra mig. Det är ganska mysiga tankar som flyger igenom mitt huvud på morgonkvisten så känns så dumt och tråkigt att gå upp...

Skulle handlat med Johanna idag, gick väl sådär, men tur var väl det hon ställde in innan jag vaknat. Hade ju känts lite pinsamt och jobbigt annars. Skall vänta på käk nu och kolla om jag orkar ta mig upp till henne senare. Jag är ju en ganska lat människa när jag inte har något speciellt att göra och inte orkar hitta på något att göra.

Simon ringde nyss och jag skall åka och börja hjälpa honom på torsdag, så nu skall jag försöka mig på målning och spackling igen, var ett bra tag sedan jag gjorde det. Men skall bli sjukt jävla roligt, för jag är dum i huvudet och älskade faktiskt att jobba som målare.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback