09.04.11 - 01.02

Många vet, men inte alla. Jag jobbar ju som sagt för Crank It Up nu och skriver mest nyheter för sidan... Jobbar ju med Johan, så slipper skriva allt själv (han skriver nog det mesta till och med), men tänkte börja posta om mina artiklar här iaf för den som är intresserad... Läs om det finns något intressant, eller för att du är som Johan och bara älskar att läsa vad jag skriver (mohaha). Är ju en del jag hunnit skriva sedan jag slutade blogga här och började skriva för Crank, så tänkte smälla upp allt jag gjort hittils så kommer väl mer lite titt som tätt... Inläggen är listade uppifrån och ner från det senaste jag skrev till mitt första inlägg.

(Klicka på rubriken så kommer du till inlägget)
Ny Scen och 10 akke band släppta till SRF - Mmm, Nicke Borg ♥
Finalisterna klara till Wacken Metal Battle - Chefen skickade ett mail till mig imorse med info om detta och bad mig skriva om det, så jag skrev...
THE DARKNESS till GETAWAY - REUNION! Så jävla coolt!
KISS tillbaka till studion - Humm, ingen talan, men Gene är kung över världen.
NIKKI SIXX talar ut om allt som häner - Gud vad jag är kär i honom ♥
BONAFIDE spelar in livealbum - En kille bad mig skriva detta, jag var snäll.
MICHAEL MONROE till Peace & Love - Yes, favorit i repris!
SKOGSRÖJET släpper ytterligare 5 band - In och kika om du inte vet.
PRETTY BOY FLOYD avslöjar ny trummis - Tyvärr är han inte så snygg...
Biljetterna till Cinderella är släppta - Sthlm 20 juni, köp biljett för fan!
EUROPE & TAKIDA på turné i sommar - I ett stort jävla räls, asballt!
NICKE BORG släpper ny video - Låten från melodifestivalen, video finns med.
PETE TOWNSHEND ångrar THE WHO - Han ville tydligen köra solo...
SKOGSRÖJET släpper två band till - Hardcore Superstar & Pretty Boy Floyd.
DEEP PURPLE till Sverige i vinter - Med en hel jävla orkester, awsome!
BIG ROCK SHOW sänder första avsnittet - Aftonbladet och Ryan Roxie slog sina skallar ihop och sänder i 7 veckor framöver denna härliga underhållning, finns länkat i inlägget.
Gain skriver avtal med VON BENZO - Idol-Jay's band blir signade.
Rockstad Falun släpper nya band - 4 nya band, in och läs!
NEW YORK DOLLS släpper ny video - Lite om dockorna, och videon.
POISON firar 25 år med nytt samlingsalbum - De gamla gubbarna kör på än.
Skogsröjet släpper headliner; W.A.S.P - Rubriken säger väl sig själv?
Rock n' Roll Allstars; 2011 är vårt år! - Mitt första inlägg, fick skriva detta på kontoret med cheferna i nacken så valde det såg låg mig närmast hjärtat.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback