25.11.10 - 14.24

Kryssning om ett par timmar då... Skall jag vara helt ärlig så känner jag för tillfället ingen större ork just nu. Min kropp är seg som fan utan ordenlig mat i magen, utan pengar känns det inte som världens roligaste grej att åka iväg ett helt dygn på en båt utan mat och alkohol. Tack som fan för att du sabbar allt Nicklas, som vanligt. Finns det någon som skulle känna sig sugen på att åka och döda någon har jag namn och adress...
Måste väl dock försöka tagga till nu när söta Carro ändå köpt biljett åt mig, även om 4 av de 5 band jag ville se fåt ställa in, lagom rockigt... Hon e ju ganska rolig så får se vad kvällen utvecklas till... Blir väl lite uppdatering och sån skit imårn när jag är "hemma" igen.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback