27.11.10 - 19.07

Tillbaka i verkligheten, typ. Kryssningen var helt fantastisk, precis allt flödade i mängder, musik överallt och ingenstans. Jag hoppas stenhårt på att det blir en repris till nästa år, för detta var riktigt sjukt nice! Ännu mer fantastiskt ifall fler band jag gillar kommer med ;)

Drog direkt efter båten till Karin, fredags förkrök i vanlig ordning, och Harrys efter - precis som alla fredagar skall vara! Vart lite trasig och hängig, men inget får en Saga på bättre humör än när hennes favoritpojkar visar sin kärlek i flera långa minuter. Det blev en sjukt bra kväll tillslut ändå, ag är glad att ni finns.

Sitter och kollar på Bert nu, helt fantastiskt han visas på tv igen! Kanske laga lite mat och ta sig en funderare på om det blir Harrys ikväll igen eller inte...

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback