23.11.10 - 05.16

Nytt liv kräver ny blogg.

Jag vet inte riktigt vad meningen skall vara med detta. Jag tänker då fan inte skriva om något mode, min musik intresserar inte många av er och vädret är åt helvete som alltid.
Välkommen till Sverige fucker!
Jag har suttit i Stockholm i över en månad, och tack vare det så har jag hittat de få guldkorn som gör allt lättare. Men tack vare annat folk (som jag egentligen snarare skulle vilja kalla fä) sitter jag fortfarande fast, och Stockholm är inte alltid vackert. Desperata tider kräver desperata handlingar. Dystra tider drar en sakta tillbaka mot rötägg och dåliga vanor. Ibland önskar jag verkligen det fanns en räddare för oss alla...

Välkommen till den nya resan.

Vad andra tycker...

Lätta ditt hjärta...

Vad heter du då?
Minns alltid mig!

Mail adress? (Visas endast för mig)

Har du en egen sida?

Ge mig en rak höger här, tack!

Trackback